Навіщо нам цей квест

Цілі: освітні:

Узагальнити, систематизувати знання про класи неорганічних речовин, відносну молекулярну масу речовини, ступені окислення атомів елементів в складних речовинах, правила техніки безпеки.

Розвиваючі:

Розвивати абстрактне мислення.
Закріпити вміння складати формули речовин, визначати ступінь окислення за формулою, розраховувати молекулярну масу, складати формули сполук відповідних класів
Розвивати творчі здібності

виховні:

Формувати стійкий пізнавальний інтерес до предмету.
Формувати вміння працювати в команді.
Виховувати толерантність, доброзичливість до учасників квесту.


Прочитайте казку «Як метали не підкорилися Соляній Кислоті».
В одній країні Хімії жили-були оксиди, основи, солі й кислоти. Найпопулярнішою  серед всіх була  Кислота Соляна. Реагуючи з металами, вона утворювала різні  хлориди, які широко використовувалися  в житті мешканцями міста. Однак кілька  металів дуже не хотіли взаємодіяти з Кислотою Соляною і постійно ховалися від неї у  своїх будинках. Тоді Гідроген прийшов до Кислоти Соляної й розповів, що є серед  металів такі, які не хочуть, щоб у результаті взаємодії їх із Кислотою Соляною  виділявся водень. Кислота Соляна знайшла ці метали й хотіла знищити їх за  неслухняність. Вона докладала всіх зусиль, щоб перетворити їх у хлориди, але в неї  нічого не вийшло. Тоді вона хотіла виселити їх із міста, але інші хімічні елементи  сказали, що без цих металів не буде багатьох корисних сполук, а їхні хлориди можна  одержати іншим способом. Зглянулася Кислота Соляна, але коли побудували проспект  Металів, вона виселила ці неслухняні метали в самий кінець проспекту, за Гідрогеном.  Запитання:  1. Які метали не хотіли, щоб у реакції з ними виділявся водень?  2. Про який проспект іде мова?  3.  Напишіть три рівняння реакції взаємодії хлоридної кислоти з металами ( метали  повинні бути в рівняннях реакції одно-, дво- і тривалентними) (http://www.slideshare.net/MyroslavaDumas1/ss-54878915)

Немає коментарів:

Дописати коментар