Цілі: освітні:
Узагальнити, систематизувати знання про класи неорганічних речовин, відносну молекулярну масу речовини, ступені окислення атомів елементів в складних речовинах, правила техніки безпеки.
Розвиваючі:
Розвивати абстрактне мислення.
Закріпити вміння складати формули речовин, визначати ступінь окислення за формулою, розраховувати молекулярну масу, складати формули сполук відповідних класів
Розвивати творчі здібності
виховні:
Формувати стійкий пізнавальний інтерес до предмету.
Формувати вміння працювати в команді.
Виховувати толерантність, доброзичливість до учасників квесту.
Прочитайте казку «Як метали не підкорилися Соляній Кислоті».
В одній країні Хімії жили-були оксиди, основи, солі й кислоти. Найпопулярнішою серед всіх була Кислота Соляна. Реагуючи з металами, вона утворювала різні хлориди, які широко використовувалися в житті мешканцями міста. Однак кілька металів дуже не хотіли взаємодіяти з Кислотою Соляною і постійно ховалися від неї у своїх будинках. Тоді Гідроген прийшов до Кислоти Соляної й розповів, що є серед металів такі, які не хочуть, щоб у результаті взаємодії їх із Кислотою Соляною виділявся водень. Кислота Соляна знайшла ці метали й хотіла знищити їх за неслухняність. Вона докладала всіх зусиль, щоб перетворити їх у хлориди, але в неї нічого не вийшло. Тоді вона хотіла виселити їх із міста, але інші хімічні елементи сказали, що без цих металів не буде багатьох корисних сполук, а їхні хлориди можна одержати іншим способом. Зглянулася Кислота Соляна, але коли побудували проспект Металів, вона виселила ці неслухняні метали в самий кінець проспекту, за Гідрогеном. Запитання: 1. Які метали не хотіли, щоб у реакції з ними виділявся водень? 2. Про який проспект іде мова? 3. Напишіть три рівняння реакції взаємодії хлоридної кислоти з металами ( метали повинні бути в рівняннях реакції одно-, дво- і тривалентними) (http://www.slideshare.net/MyroslavaDumas1/ss-54878915)
Немає коментарів:
Дописати коментар